Co w programie i dlaczego?

1. ALMANACH dobrego samopoczucia – to poradnik dla Ciebie i wiedza oparta na wieloletnim doświadczeniu, która naszym zdaniem może dać najlepsze efekty i niezbędną wiedzę. WIEDZA = ŚWIADOMOŚĆ = ODPOWIEDZIALNOŚĆ.

2. OKREŚLENIE CELÓW – pomożemy Ci określić REALNE i zrównoważone cele, porozmawiamy jak bezpiecznie schudnąć lub zmienić dotychczasowe nawyki oraz polecimy afirmacje.

3. SPOTKANIE Z DIETETYKIEM – zdrowie nie istnieje bez prawidłowego odżywiania i ruchu. Nauczymy Cię zmiany nawyków żywieniowych, ale w taki sposób by zostały zgrane z Twoim trybem życia. Dowiesz się jak przebiega trawienie i jakich składników odżywczych, budulcowych i energetycznych trzeba dostarczyć, kiedy, z czym i w jakich proporcjach. To co jemy może być eliksirem młodości, lekiem na wiele chorób, ale także ukrytym i bezwzględnym zabójcą. Tylko od nas samych zależy, jaką rolę odżywianie odegra w naszym życiu. Zobacz więcej

4. TESTY – dowiesz się jak za pomocą prostych testów wykluczyć między innymi grzyba candida albicans oraz zbadać stan śluzówki jelita grubego. Za dodatkową opłatą możesz zrobić test na nietolerancję pokarmową. Zobacz więcej

5. VACU WELL - to specjalistyczne urządzenie łączące zalety wysiłku fizycznego i działania podciśnienia. Przyśpiesza i zwiększa efekt wyszczuplania oraz pozbycia się cellulitu. W pierwszym miesiącu zalecamy intensywne zabiegi, w kolejnych jako utrwalenie zamierzonego efektu. Zobacz więcej

6. ZAJĘCIA RUCHOWE – grupowe zajęcia wytrzymałościowe, ale może być też joga lub Pilates. Wspólnie wybieramy rodzaj ćwiczeń, dostosowany do możliwości. Warunkiem optymalnego formowania sylwetki oraz budowy mięśni jest regularna i stała aktywność ruchowa. Zobacz więcej

7. BADANIA I PRÓBY KONTROLNE - Próby wydolnościowe robi się przed rozpoczęciem treningu w celu oceny stanu wydolności organizmu oraz zorientowania się co do postępów. Test komponentów ciała jest ważnym narzędziem diagnostycznym w ocenie budowy ciała, otyłości, sprawności fizycznej i ogólnego stanu zdrowia. A powtórzenie badań daje wgląd w naszą pracę nad własnym zdrowiem. Zobacz więcej

8. POMOC PSYCHOLOGA – gdy odczuwasz spadek formy; wydaje Ci się, że nie dajesz rady? - uczestnicząc w programie masz możliwość kontaktowania się z psychologiem drogą elektroniczną. Adriana Klos jest psycholożką i psychoterapeutką. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Kurs Pomocy Psychologicznej w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA. Obecnie współtworzy Strefę Zmiany.

9. MASAŻ LIMFATYCZNY – niezbędnym dopełnieniem oczyszczania organizmu, poprawy krążenia limfy oraz krwi, uelastycznieniu skóry, wypoczynkowi mięśni jest masaż. Masaż wpływa doskonale na nasze zmysły oraz ukojenia umysłu. Zobacz więcej

10. SAUNA – oczyść organizm! wraz z potem sprawniej wydalamy z organizmu toksyny i zbędne metabolity. Nerki pracują na pełnych obrotach. Metabolizm ogólny organizmu wzrasta o 40%. Dochodzi do przemieszczania się płynów ustrojowych. Zobacz więcej

11. KOKTAJLE BłONNIKOWE - po każdych zajęciach przygotujemy dla Ciebie koktajl błonnikowy, który zastępuje kolację i poprawia perystaltykę jelit. Zobacz więcej

12. KROKOMIERZ – proste urządzenie do zliczania kroków i określania pokonanego dystansu. Wspaniale motywuje do pracy własnej i daje wiedzę o naszej aktywności. Zalecane minimum to ok. 5000 kroków/dziennie. A Ty ile ich stawiasz?

13. PODZIEL SIĘ SWOIMI WRAŻENIAMI NA FORUM - zapraszamy do dyskusji na łamach naszej strony, wejdź na forum.

Dołącz do zdrowego stylu życia!
 

Im dłużej w programie tym mniej płacisz! dowiedz się więcej: zobacz cennik

 
Partnerzy