Program odchudzająco-edukacyjny

 

Jak powszechnie wiadomo, otyłość to stan nadmiernego gromadzenia tłuszczu w organizmie, wiąże się z tym wiele dolegliwości zaliczanych do chorób cywilizacyjnych między innymi : nadciśnienie, cukrzyca, miażdżyca i wiele innych. A więc jak uczynić swoje życie lżejszym? Nic nowego! Ruch, dieta, dobre towarzystwo, motywacja i przede wszystkim TY! czy chcesz zmienić swoje życie?

Cofnij się w czasie, wyobraź sobie okres gdy Twoja sylwetka powodowała dobre samopoczucie, poczucie komfortu, gdy ciało było jędrne, wysportowane, szczupłe lub takie, które nie stawiało barier, gdy nie bolało. . . chcesz wrócić do tego czasu ? Pomożemy Ci w tym!
 

ZARZĄDZAJ SOBĄ!
 

Twój cel powinien być:
• Prosty – CHCĘ schudnąć!
• Mierzalny CHUDNĘ, robiąc pomiary!
• Osiągalny - CHUDNĘ 2-3 kg miesięcznie!
• Istotny – CHUDNĘ i jest to ważny krok naprzód! Każdy gram wart jest mojego wysiłku!
• Określony w czasie – CHCĘ schudnąć w ciągu 5 miesięcy 6 kg!
 

A JAKI JEST TWÓJ CEL?

JAK CHCIEĆ SCHUDNĄĆ?

  1. Brak czasu – to nic! To czy masz czas czy też nie, jest ostatecznie kwestią priorytetów. I to Ty ustalasz je w swoim życiu. Masz dziecko? Pomożemy rozwiązać problem, zaopiekujemy się Twoją pociechą! Zainwestuj w siebie i w RUCH, a otrzymasz między innymi: lepiej ukształtowaną sylwetkę, lepszą postawę, mocniejszą tkankę łączną… Ty decydujesz kiedy i jak ćwiczysz, my Ci doradzimy jak to zrobić najlepiej.
  2. Decyzja, systematyczność i wytrwałość. Jak już decyzja jest podjęta, nie daj się od niej odwieść. Jeżeli masz wątpliwości – zapytaj – wspólnie uradzimy i je rozwiejemy. Zmotywujemy i pomożemy Ci w systematyczności!
  3. Ustal realistyczne cele! Ustalenie osobistych celów motywuje i pomaga wytrwać w trudnych sytuacjach. Zastanów się, co chcesz osiągnąć: zrzucić dwa kilogramy wagi, wskoczyć w stare dżinsy, czy systematycznie się ruszać?. Wypiszemy wspólnie Twoje cele, określimy na ile są realne. Bardzo, ważne jest by cel był możliwy do zrealizowania.
  4. Bez przyjemności ani rusz! W głównej mierze czynnikiem decydującym o tym, czy starczy nam zapału na długo, jest przyjemność czerpana z ruchu! Podejdź do tego na luzie, zapomnij u nas o wyzwaniach dnia codziennego, ćwicz i bądź tu i teraz, spotkaj się towarzysko w klubie, pogadaj z nami, podziel się wątpliwościami, obejrzyj u nas dobry film ćwicząc, dowiedz się ciekawych informacji o zdrowiu, skorzystaj z dobrodziejstw sauny, zrelaksuj się podczas masażu… Ważne by czerpać radość ze sportu i z pobytu u nas. Wtedy poczujesz, że ruch dobrze wpływa na Twoją sylwetkę, ale również na dobre samopoczucie!
  5. Doping dla duszy! Obserwuj swój organizm – skup się na swoim ciele. To pomoże trenować prawidłowo, ale też Twój umysł wyłączy się z codziennych problemów – po prostu nie będziesz o nich myśleć. Ponadto uczucie przezwyciężania „wewnętrznego leniwca” wzmocni Cię psychicznie. Gdy później zobaczysz się w lustrze, że Twoje ciało jest jędrniejsze, wyprostowane, doda Ci pewności siebie. Osoby regularnie dbające o swoją kondycję, zwykle akceptują swoje ciało, takim jakie jest i są raczej z siebie zadowolone. Kto jest aktywny, dobrze się czuje we własnej skórze, jest bardziej zrównoważony i odporny na napięcia, ponieważ potrafi przełączyć wegetatywny system nerwowy na inny rodzaj aktywności i wydziela mniej hormonu stresu. Ruch jest ponadto sprawdzonym środkiem przeciwko stanom lękowym i depresjom, ponieważ poczucie kontroli nad własnym ciałem automatycznie dodaje energii.

PODPISZ JASNĄ UMOWĘ ZE SOBĄ
Nowy program ułatwi ci poznanie procesów związanych z odżywianiem i metabolizmem, a także zmobilizuje do ruchu.

 
Partnerzy