Aerobikomania - ćwiczenia wzmacniające

Dobry początek

Grupa początkująca, zajęcia prowadzone w umiarkowanym tempie, bez podskoków, dla osób w średnim wieku lub zaczynających przygodę z aerobikiem.

Smukłe ciało (Body shape)

Trening wzmacniający i rzeźbiący całą sylwetkę z wykorzystaniem przyborów - ciężarki, przeplatane układami choreograficznymi.

Totalna kondycha (TBC)

Total Body Conditioning czyli praca nad całym ciałem. Ćwiczenia siłowo-wytrzymałościowe kształtujące i wzmacniające mięśnie. Podczas zajęć wykorzystujemy obciążniki na nogi, ciężarki, stepy, maty.

Piłki i piłki

Zajęcia z piłkami dużymi (średnica ok. 65 cm) i małymi (średnica ok. 22 cm) doskonalą równowagę, stabilizację i koordynacje ruchową. Taka forma urozmaica zajęcia i likwiduje napięcia wywołane stresem, siedzącym trybem życia, zwiększa energię życiową, siłę i gibkość ciała.

Brzuch, pośladki, uda (ABT)

Zestawy ćwiczeń na mięśnie brzucha, pośladków i obręczy biodrowej. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką, trwającą 10 - 15 minut, w której wykonywane są proste kroki. 30 minut części głównej charakteryzują ćwiczenia siłowe w pozycji niskiej (leżenie) i pół niskiej (siad).

Krzepa (Circuit)

Zajęcia zawierają siłowe formy ruchowe z przyborami (pasy gumowe i ciężarki), które połączone z tradycyjnymi krokami aerobiku, mają na celu zwiększenie częstości skurczów serca. Stosuje się w formie stacyjnej typowe kroki aerobiku naprzemiennie z ćwiczeniami siłowymi.

Płaski brzuch

Zajęcia przy muzyce, gdzie występuje ok. 20-30 min. ćwiczeń aerobowych, następnie bardzo intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha, zajęcia zakończone rozciąganiem.

Magiczne sztangi (Tylko Faceci)

Ćwiczenia wytrzymałościowo-siłowe ze sztangą i przy muzyce. Na zajęciach ćwiczy się w grupie, wykonując setki powtórzeń podstawowych ruchów i ćwiczeń mających swoje korzenie właśnie na siłowni.

Rzeźbienie figury

Ćwiczenia kształtujące sylwetkę i wzmacniające wszystkie grupy mięśniowe. Obejmują wielokrotnie powtarzane statyczne ćwiczenia, które wzmacniają i ujędrniają najważniejsze mięśnie. Ćwiczenia rzeźbiące, ujędrniające o średniej intensywności, przeznaczone dla każdego. Celem zajęć jest równomierne modelowanie całej sylwetki.

Gimnastyka

Zajęcia przy muzyce przeznaczone dla pań w średnim wieku, ćwiczenia o małej intensywności, mające na celu usprawnić nasz organizm - łatwe i przyjemne.

Zdrowe ciało, zdrowy duch

Zajęcia wzmacniające poszczególne grupy mięśniowe, wykonywane w seriach. Rozgrzewka aerobowa ok 15 min, 25 min wzmacniania, 10 min. rozciąganie.

 
Partnerzy