Roll Shaper: jak się masować?

WAŻNA KOLEJNOŚĆ!
Masaż Roll Shaper zakłada masowanie wszystkich części ciała w odpowiedniej kolejności, zaczynając od dołu i posuwając się coraz wyżej. Najważniejszą zasadą masażu limfatycznego jest zachowanie właściwego kierunku masażu. Zabieg wykonuje się zgodnie z kierunkiem przepływu chłonki, czyli
w kierunku głównych węzłów chłonnych zachowując kierunek dosercowy. Chłonkę z dolnej części ciała doprowadza się do węzłów pachwinowych, natomiast z górnej części ciała w kierunku dołów pachowych.

Osoba masowana rozpoczyna masaż i pozostaje do jego zakończenia po jednej stronie urządzenia tj. tej stronie, gdzie znajduje się panel bezpieczeństwa.

STOPY
Cykl masowania zaczynamy zawsze od stóp, gdyż znajdują się w nich receptory odpowiedzialne za pracę narządów wewnętrznych. Dochodzi wówczas do masowania akupunkturalnych partii ciała, co ma pozytywny wpływ na wszystkie organy i w rezultacie prowadzi do ogólnej poprawy naszego zdrowia. Powoduje również ulgę od bólu i opuchnięć nóg.
Obroty sugerowane: 0-10;sukcesywnie zwiększamy obroty przy kolejnych masażach.
łYDKI
Masaż łydek działa stymulująco na system immunologiczny i układ krążenia. Eliminuje napięcie
i zmęczenie mięśni, kształtuje łydki. W przypadku żylaków, w zależności od ich zaawansowania, powinno się zupełnie zrezygnować z masowania łydek, a jeżeli jest to stan lekki niezbędne jest stosowanie ściągających rajstop.
Obroty sugerowane: 45-50; sukcesywnie zwiększamy obroty przy kolejnych masażach.
UDA I POŚLADKI
Masaż eliminuje tkankę tłuszczową oraz usuwa poduszki tłuszczowe. Poprzez wzmacnianie mięśni pośladkowych oraz mięśni ud, kształtuje zgrabną sylwetkę. Długość masażu jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb, grubości tkanki tłuszczowej i poziomu cellulitu. Uda to najbardziej umięśniona część naszego ciała, dlatego skrupulatnie staramy się ją opracować poprzez podział na poszczególne partie – stronę: tylną, przednią oraz zewnętrzną i wewnętrzną.
Obroty sugerowane: 45-50; sukcesywnie zwiększamy obroty przy kolejnych masażach.
BOKI
Masaż boków w okolicach talii usuwa poduszki tłuszczowe i sprzyja właściwemu kształtowaniu figury. Masujemy się w różnych pozycjach (siedząc na taborecie bokiem do bębna leżąc tułowiem na oparciu Roll Shaper’a; siedząc na poduszce za urządzeniem przykładając jeden z boków do rollek).
Obroty sugerowane: 45-50; sukcesywnie zwiększamy obroty przy kolejnych masażach.
BRZUCH
Jest to wzmacniający masaż mięśni brzucha, które uległy rozluźnieniu na skutek porodu i po dietach. W wyniku wzmocnienia mięśni dochodzi do polepszenia stanu zdrowia i redukcji bólów ginekologicznych. Poprzez masaż okolicy brzucha, wpływamy na narządy wewnętrzne, dlatego tak ważna jest regulacja prędkości bębna, którą powinniśmy redukować, w trakcie masowania tej okolicy ciała.
Obroty sugerowane: maksymalnie 45.
RĘCE
Masaż dłoni, przedramion oraz wewnętrznej części ramion uwalnia napięcie, zmniejsza ból, oraz redukuje tkankę tłuszczową, tym samym likwiduje tzw. :”falbanki hrabianki”.
Obroty sugerowane:45-50; sukcesywnie zwiększamy obroty przy kolejnych masażach.
PLECY
Masaż pleców usuwa ból i zmęczenie mięśni. Masaż ten doskonale relaksuje, wpływając tym samym na poprawę samopoczucia.
Obroty sugerowane: zawsze na minimalnych obrotach!
 

PRZECIWSKAZANIA:

  • choroby serca
  • nadciśnienie
  • zaburzenia układu krwionośnego
  • nowotwór
  • żylaki
  • wybroczyny skórne
  • ciąża
  • stany pooperacyjne
     

 

 
Partnerzy